dinsdag 1 oktober 2013

Een hele fijne dag

50 jaar getrouwd!!

In opdracht van mijn collega een kaart gemaakt.
Haar oom en tante zijn 50 jaar getrouwd.
Graag wilde zij eens een ander kaartje als anderen.
Ik voelde mij wel vereerd dat ze mij had gevraagd om een kaartje te maken.
en dit is dan het resultaat:




Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als ik.


Ik had van de skethychallenges blog de sketch gebruikt.
Papier is van de Maja Design Sofero.
Rozen stempel is van magnolia.
Deze is ingekleurd met de faber castell.
Ponsrand aan de onderkant is van Martha Stewart.
De rand en de vlinder boven is van Noor!Design!!
Parels uit voorraad.
Deze kaart doet mee bij:



Kreatieve groetjes Giovanna


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!