woensdag 12 februari 2014

Big Hug


Big Hug

Voor de club kaarten maken met Tiets heeft Scherry Baldi een hele mooie digi ontworpen.
Deze kaart moet 15 februari dan ook geplaatst zijn.
Nog net op tijd dus!
Ik vind het echt een leukertje

Gebruikte matarialen:

Cardstock 
Design papier is van Maja Design 
Vintage Frost Basics 12 th of december en 17 th december
De basis is uitgesneden met de Go kreate mal.
Schaatsen is van de Marrianne Design
Lantaarnpaal is van de Joy
Deze heb ik bewerkt met:
Snow-tex en dan beetje glitter erin gestrooid Twinklets 
Takjes en swirl is ook van de Marrianne design
De ronde mal tussen de twee basis mallen is van Noor! Design
De stempel is dan een Bestie van Sherry Baldi
ingekleurd met faber castell
en rondom heb ik Frantage gebruikt
shabby white enamel en shabby bleu
Bloemetjes uit eigen voorraad

Ik hoop dat jullie de kaart ook mooi vinden.

Fijne dag 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!