maandag 10 maart 2014

Sterkte

Sterkte !!


Een tijdje geleden had ik samen met mijn vriendin Merian twee condeolance kaarten gemaakt.Helaas hoort dit ook in ons leven erbij.
Ik had het wel zover klaar maar moest nog geplakt worden.
De laatste tijd heb ik wegens veel werken minder tijd om te knutselen.
Dit is uiteraard heel jammer.
Vorige week heb ik dan ook eens even de tijd genomen om bepaalde kaarten af te maken.
Dit zijn ze dan geworden:




Stempel en malletjes zijn van Noor! Design en Joy
Papier is ven Time
De stempel is ingekleurd met de Faber Castell potloden



De basis circle is van Noor! Design 
Dan een circle van Memorybox en de vlinder is van :
Marianne Design.
We hadden deze kaarten voorbij zien komen op Facebook en deze nagemaakt.

Mooie dag gewenst!!




1 opmerking:

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!