vrijdag 25 juli 2014

Gefeliciteerd met je Diploma

Goedemorgen 

Ik laat jullie een leuke cadeau envelop zien
met een Bestie stempel.
De enveloppenmal is van :
Dutch doobadoo
Mallen die ik gebruikt heb zijn van:
Noor!Design en Magnolia doohickey.
en waar de stempel op is geplaatst is van de 
Go kreate
De stempel is ingekleurd met copics.









Met deze envelop wil ik graag mee doen bij :
Deze site bestaat nu een jaar en dat willen ze vieren
met een challenge
Alles mag behalve een kaart.
er is ook een bloghop bij hun.
Ik vind dat heel leuk om te kijken 
wat de designers allemaal gemaakt hebben.

Ik wens jullie een fijne dag toe




Met deze kaart stond ik in de top 3 
op de eerste plaats.
Bij Hobbyvisiondt.blogspot.nl
Ik vind dat echt super


1 opmerking:

  1. Leuke cadeauenvelop Giovanna!

    En ook gefeliciteerd met je eerste plek bij Hobbyvision!

    Bedankt dat je mee hebt gedaan met de challenge bij MBDGD!

    Lieve groet, Nicolette (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!