maandag 7 juli 2014

Happy birthday

Heather Digi


              In februari ben ik samen met Merian                               naar de Noor vriendinnendag geweest
Het was heel erg leuk om daar bij te zijn.
We hebben ontzettend veel creaties gezien.
En ons de ogen uitgekeken.
Toen we bij Tiets aan de tafel kwamen zagen we iets heel leuks.
Ze had een papieren bruine zak opgepimpt tot een kaart.
Zo leuk!!
Paar dagen erna ben ik samen met Merian en Ankie aan de slag gegaan.
Maar doordat ik zo weinig tijd had heb ik de kaart niet kunnen afmaken.
De insteekkaart moest nog afgemaakt worden 
en nog een afdrukje erop plaatsen.
Toen ik bij Kaarten maken met Tiets de gratis digi had aangevraagd
Wist ik deze ga ik op dit kaartje [boekje]gebruiken.
Als je lid bent bij clubkaarten mag je de digi die op dat moment word weggegeven aanvragen.
Maar je moet wel binnen de aangegeven tijd een kaart maken en plaatsen op de club.
Tiets dankjewel voor je inspiratie !!




De Voorkant


Binnenkant



Insteekkaart

Wat heb ik gebruikt:
Papier is van Maja Design
Mallen van Noor design en Joy.
Beinkt met distress inkt vintage photo.
Vintage Postcard stempel van Unity Stamp Company
Bloemetjes en lint uit eigen voorraad.

Ik hoop dat jullie deze kaart ook zo leuk vind als ik zelf

Kreatieve groetjes Giovanna



1 opmerking:

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!