maandag 29 december 2014

Forever Love

Goedemiddag 

In oktober was ik samen met mijn vriendin Merian 
een dag naar Den Helder geweest.
Er was bij kaarten maken met Tiets een clubdag georganiseerd.
Wij werden hartelijk ontvangen bij hun.
Koffie en thee en iets lekkers erbij stond klaar
Wij hebben iets leuks gemaakt.
Mijn man en ik zijn in het voorjaar een weekendje samen 
zonder kinderen de eerste keer weer 
naar Rudesheim geweest.
Daar was een bikersweek .
Het was daar super gezellig.
Ook een leuke stad,heerlijk gegeten en 
terrasjes gepakt.En weer veel bijgepraat.
Wat wilt een mens nog meer.
Nu was mijn idee om het project hier aan te wijden.
In het geheim heb ik dit voor kerst voor mijn man gemaakt.
De verrassing was groot.
Hij vond het geweldig.
Het staat nu bij ons op de kast te pronken.
En dit is het geworden:

Voorkant


Binnenkant

































De tags









Het was een heel project.
Waar wij de hele dag aan gewerkt hebben.
De basis alleen al.
De rest hebben we allemaal thuis afgemaakt.
Maar het resultaat mag er zijn..
Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten.
Ik lees dat altijd met veel plezier!!
Ik wens jullie nog een fijne dag toe.

Groetjes Giovanna

1 opmerking:

  1. Het is een prachtig geheel geworden, waar je heel trots op kunt zijn. Een geweldig kado voor Wil. Superrrrrrr!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!