woensdag 18 februari 2015

On your special day

On your special day



Afgelopen week Samen met Merian gezellig de hele dag geknutseld.
Het was erg gezellig en zij heeft  een kerst tag gemaakt
Ik heb eerst deze afgemaakt en ben nog bezig met mijn kerst tag
Ik ga deze kaart aan mijn lieve moeder geven
voor haar komende verjaardag
Ze vind dat altijd super mooi 
Deze kaart heb ik ook geplaatst bij:
Kaarten maken met Tiets
Elke maand plaats je een tag en je 
mag zelf weten welk onderwerp je kiest.
Als het maar een tag is






Wat heb ik zoal gebruikt:
Mal is van Dutch doobadoo
Cardstock
Design papier is van Pion
Mallen van Noor! Design
Bloemetjes lint en steentjes uit eigen voorraad
Plaatje is van Syta van Gelderen
Bloemenrandje is een pons van Martha Steward



Dit was het weer 
Een hele fijne avond gewenst en tot snel weer

Groetjes Giovanna

1 opmerking:

  1. Super kaart. Hele mooie kleurencombinatie. Ik weet zeker dat je moeder hartstikke blij zal zijn met deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!