maandag 13 juli 2015

Gefeliciteerd

Gefeliciteerd

Ik had voor een collega van mij dochter een trouwkaart gemaakt
Zij vond het leuk dat ze een eigen gemaakte kaart kon geven
Het moest niet te zoet zijn en wel een beetje stoerder
ik denk dat het best goed gelukt is



Ik heb er een easelcard van gemaakt
Zwart en rood cardstock 
Design papier is van studio light
Harten mal en rand van Joy 
Plaatje is van sieta
Achter het plaatje heb ik wondgaas gebruikt
Bloemen en lint uit eigen voorraad
Ook het uitgesneden Gefeliciteerd is van Joy
Met deze kaart wil ik graag mee doen bij



Met deze challenge kun je mee doen tot 18 juli

Fijne dag nog

1 opmerking:

  1. Hele mooie, stoere mannen-trouwkaart geworden. Dit zullen ze zeker erg waaarderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!