dinsdag 6 oktober 2015

Autumn

Autumn

Vandaag zal ik jullie een herfstkaart laten zien
Ik maak deze eigenlijk te weinig ,en toch vind ik het wel leuk
Bij de magnoliaclub is er een herfstkettingkaart aktie
Je krijgt van de beheerster een lijst met naam
en daar gaat de kaart naar toe verstuurt worden
Zo krijg je altijd ook een kaart van weer iemand anders
Ik heb de kaart voor Cindy van der Velden gemaakt
Hopelijk vind ze het een leuke kaart
Ze zal denk ik vandaag de kaart moeten ontvangen



Ingrediƫnten:
Designpapier is van Basic grey pattem ambrosia
DDBD ovale mal en kraft boompje
Joy Autumn paddestoel en blad 6002/0333
Autumn Randpaddestoel 6002/0317
Magnoliastempel ingekleurd met Faber Castell
Klimop stans 
Bloemetjes lint taartrandje herfst spulletjes uit voorraad
De klimop blaadjes en de herfstblaadjes heb ik eerst bewerkt met distressinkt'
En daarna voorzien van glitterlijm.
Dit geeft een heel mooi effect.
De paddestoelen heb ik ook met de distressinkt vintage photo beinkt
en met de molotow pen stippeltjes gegeven.

Deze kaart komt ook bij Kaarten maken met Tiets 
Tag voor de maand oktober
Met deze kaart wil ik ook graag mee doen bij:



Een fijne dag allemaal
Kreatieve groetjes Giovanna













1 opmerking:

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!