vrijdag 30 oktober 2015

Love

Love 

Twee weken geleden een trouwkaart gemaakt
Deze was voor mijn neef in Rome
Ze zijn 24 oktober getrouwd 
Mijn ouders zijn naar hun toe gereisd en deze kaart 
voor hun mee genomen
Ze vonden het een prachtige kaart






Dit leuke model is van Noor Design!
En wil ook met deze kaart mee doen met de challenge van hun.
Basis heb ik uitgesneden van wit cardstock
Design papier is van : Studio light.
Plaatje komt van Wee Stamps : Love Me Do
Achter het plaatje is een mal van 
Joy 6002/0382 en deze bestempeld  met de stempels van Joy 
Love hearts 6410/0330
Helemaal rechts op de kaart magnolia doohickey
Bloemen en takjes uit eigen voorraad.


Fijn weekend en tot de volgende keer

Groetjes Giovanna

1 opmerking:

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!