woensdag 2 december 2015

Opkikker

Hallo 

In opdracht een beterschap kaart moeten maken
Onze manager heeft een kleine operatie ondergaan
En daar heb ik deze kaart voor gemaakt namens mij en collega"s
Ik had de kaart op het werk gemaakt
Een client heeft alles mee uitgezocht wat ze mooi vond
Ik werk nu vaker in de huiskamer van onze Grz
Soms knutsel ik met hun of doen we ook spelletjes of wafels bakken
Vorige week zondag dan deze kaart gemaakt
Marion vond het erg leuk 


De basis uitgeknipt van roze cardstock
met de mal van DDBD
Dan van wit cardstock een maat kleiner uitgeknipt
Het design papier is van S.E.I
Plaatje is van hobby voordelig
Stansjes van Joy
Lint en parels uit eigen voorraad


Fijne dag 
groetjes Giovanna

1 opmerking:

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!