donderdag 14 april 2016

Beterschap

Goedenavond

Nog maar een kaartje plaatsen
In opdracht van mijn werk nog een kaartje gemaakt
Een vrijwilligster bij ons is geopereert
en heeft het nu erg moeilijk
Deze beterschaps kaart is hopelijk een lichtpuntje voor haar
Ze vind mijn kaarten wat ik maak altijd erg mooi
En ik denk dat ik haar hier zeker blij mee heb gemaakt
Hier is die dan:














De basis uitgeknipt van wit cardstock
Dan een maatje kleiner van lila cardstock
En nog een kleinere maat met designpapier van Maja
Dit weer met de mal van DDBD
Hekje 6002/0372  Noor
vierkante Accola 6002/0535 Noor
opoe  fiets 6003/0064 Noor
 beterschap 6002/0412  Noor
vlinder is een mal van  Joy
Swirl is van Marianne design
Plaatje is van hobby voordelig
Bloemen parels lint en bedel uit eigen voorraad


Kreatieve groetjes 
Giovanna


1 opmerking:

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!