donderdag 3 april 2014

50 jaar getrouwd

Goedenavond allemaal

Afgelopen twee weken ben ik druk in de weer geweest om uitnodigingskaarten te maken.
Dit heb ik samen met mijn vriendin Merian gedaan.
Het was een leuke uitdaging om er toch iets moois van te maken.
Mijn schoonouders zijn in mei 50 jaar getrouwd.
Er word dan een feestje gevierd.
Deze dag kun je niet zomaar voorbij laten gaan.
Zij vonden het erg mooi geworden.
En hebben mij de vrije hand gegeven om te maken wat ik zelf wilde. 

Dit is dan het resultaat geworden:




Gebruikte materialen:
Basis is Craft 
Designpapier (weet het merk niet)
Joy Floral Flouriches Bloem 4 6002/0159
Joy Ovaal franse lelie 6002/0254
Joy Border 6002/0149
Hartjesrand is ook van Joy 6002/0253
Nestabillities harten 
  50 is uitgestanst van de memorybox.

De ovale stans en de border heb ik met vintage photo distress inkt bewerkt.
de randjes van het design papier heb ik opgeschuurd
en met vintage inkt bewerkt.
Dit geeft een vintage look.
Dat vond ik wel toepasselijk erbij.
Ik hoop dat jullie het ook mooi vinden.


Ik wens jullie een fijne avond !!


2 opmerkingen:

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!