woensdag 14 mei 2014

Canvas mixed media

50 Jaar Getrouwd

Mijn schoonouders waren 13 mei 
50 jaar getrouwd.
Een hele mijlpaal.
Mooi dat je dit nog kan mee maken
Ik heb dit samen met mijn vriendin Merian gemaakt.
Zij heeft er eentje gemaakt met haar kleinzoon.
Het is de eerste keer dat ik een mixed media heb gemaakt.




Ik ben begonnen met het canvas in te smeren met Gesso
Dit goed laten drogen 
De foto heb ik uitgemat met grijs cardstock
De twee grote swirls  van  chipboard heb ik ook eerst ingesmeerd met Gesso
Toen heb ik crackle paint gebruikt
En dit met de heattool verwarmd.
Dan krijg je een mooi effect.
De achtergrond heb ik met de Dutch Dabadoo stencils gemaakt.
en modeleerpasta
De vlinders bloemen en takken zijn gemaakt van Mod podge 
Vloeibare en ook de lichte Mod podge
dit erna bewerkt met Inka Gold /Silver 
Het hart is van joy
Gebruikt uit voorraad: lint- hoekjes

Ze hebben het gisteren van ons cadeau gekregen 
en ze vonden het erg mooi!!

Fijne avond en kreatieve groetjes van Giovanna 



1 opmerking:

  1. het is echt een mooie canvas geworden. Was een super kado voor je schoonouders.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!