woensdag 29 oktober 2014

Condoleance kaart

Goedenavond 

Een hele tijd terug was op het Noor Design blog 
een bloghop met condoleance kaarten.
Het design team hadden allemaal een 
condoleance kaart gemaakt.
Het waren allemaal mooie voorbeelden.
Helaas hebben we ook deze kaarten wel eens nodig.
Ik had bij Diny van Sprakel
deze ontzettend mooie kaart gezien.
Diny dankjewel voor je inspiratie.
Het blijft toch wel moeilijk om  
voor deze gelegenheid  een mooie 
kaart te maken.















Ik heb met versamark gestempeld
en geembost met zilver
Dit geeft een heel apart effect.
Het design papier ie van Joy condoleance
Ook de stempels zijn van joy
De mal wat ik voor de binnenkant heb gebruikt is van 
Noor Design
De bloem heb ik met faber castell ingekleurd
Plakparels en lint uit eigen voorraad.

Ik wens jullie een fijne avond toe!!
Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie 
achter willen laten!
ik lees ze met veel plezier 

1 opmerking:

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!