dinsdag 4 november 2014

Herfstkaart

Herfstkaart

Deze kaart had ik gemaakt voor de uitdaging bij:
Kaarten maken met Tiets
Tiets maakt elke maand een sketch
Deze was voor de maand oktober
Met de verplichting 

Herfst

Dit is mijn kaartje geworden.
Hij staat ook op de clubhome van 'Kaarten maken met Tiets'


Wat heb ik gebruikt:
Cardstock
Designpapier van Bo Bunny
Autumn Song collection
Label met tekst is van
Dutch doobadoo 
tevens ook het puzzelstukje
Ik heb alle randen beinkt met 
Vintage photo 
Verschillende Noor mallen
Stempel is van Magnolia
Bloemetjes en parels uit eigen voorraad.


Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van:

http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2014/10/challenge-32-thema-herfst.html

Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden.
Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten.
ik lees ze altijd met veel plezier.
Kreatieve groetjes en een fijne dag gewenst

Giovanna

1 opmerking:

Leuk dat jullie een reactie achter laten.Ik lees dat altijd met veel plezier!!